Հայաստան-Արգենտինա` նախապատրաստվում է կրթական համագործակցության հուշագիր
2016-04-22
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Արգենտինայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Գոնզալո Ուրրիոլաբեիտիային:
Ողջունելով դեսպանին` նախարարը կարևորել է Արգենտինայի դեսպանատան գործունեությունը Հայաստանում: «Չնայած տարածքային հեռավորությանը, մեր ժողովուրդների միջև մշտապես ջերմ, բարեկամական հարաբերություններ են եղել և այս առումով դեսպանատան գործունեությունը կարող է նպաստել երկու…
Կրթությունը՝ հանդուրժողականության մթնոլորտի ամրապնդման ու տարածաշրջանի զարգացման հիմնաքար
2016-04-22
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում ԱՄՆ արտակարգ և լիազոր դեսպան Ռիչարդ Միլսին: Ողջունելով դեսպանին` նախարարը նշել է, որ կրթության ոլորտում հայ-ամերիկյան հարաբերությունները շոշափելի արդյունք են արձանագրել: «Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Միացյալ Նահանգների կառավարությանը` Հայաստանի կրթության նկատմամբ ցուցաբերվող հոգատարության և աջակցության համար: Ես…
Նոր լաբորատորիաներ ՀՄՊՀ-ում
2016-04-22
Ապրիլի 25-ին, ժամը 1400ին, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում /հասցեն՝ Տիգրան Մեծ 17/ տեղի կունենա ուսումնափորձնական նոր լաբորատորիաների բացումը: Միջոցառմանը ներկա կգտնվի ՀՀ ԿԳՆ Լևոն Մկրտչյանը:
«ԿՈՒՐՇԻՆԱԼԵ-2016» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ԱՐՎԵՍՏՆԵՐԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱ
2016-04-22
2016թ. հունիս-հուլիս ամիսներին Բելառուսի Հանրապետության արվեստների միջազգային տունը կազմակերպելու է «Կուրշինալե-2016» խորագրով արվեստների միջազգային օլիմպիադա:
Առավել մանրամասն տեղեկատվություն կարելի է ստանալ կից ներկայացված նյութերից կամ այցելելով www.kurshinale.belcult.by կայքէջ:
Առկա է հայ-սիրիական կրթական համագործակցության ընդլայնման ներուժ
2016-04-22
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Սիրիայի Արաբական Հանրապետության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Մհդ. Իսսամ Նայալին:
Ողջունելով Մհդ. Իսսամ Նայալին` նախարարն ընդգծել է, որ հաշվի առնելով պատմականորեն ձևավորված հայ-սիրիական բարեկամական հարաբերությունները` Հայաստանը Սիրիայի համար այս բարդ իրավիճակում ևս պատրաստ է անել ամեն ինչ մեր պետությունների կրթական…