ՀՕՖ ներկայացուցիչների հետ քննարկվել է ներառական կրթության հիմնախնդիրները

2017-09-27

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ  Դավիթ Սահակյանը հանդիպում է ունեցել Հայ օգնության ֆոնդի բարերարների և գործադիր կազմի ներկայացուցիչների հետ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել է համընդհանուր ներառական կրթության անցմամբ պայմանավորված հատուկ դպրոցների մանկավարժահոգեբանական կենտրոնների վերակազմավորման խնդիրը: ՀՕՖ ներկայացուցիչները, ընդգծելով, որ բարեգործական կազմակերպության կողմից  տարիներ շարունակ լուրջ ներդրումներ են կատարվել Գավառի թիվ 1 հատուկ դպրոցում, մասնավորապես վերանորոգվել և կահավորվել են դասասենյակները, ննջասենյակները, ճաշարանը, կառուցվել է թեքահարթակ, տեղադրվել հարմարեցված վերելակ, ստեղծվել են փայտամշակման, խեցեգործության, կոշկակարության, կարուձևի արհեստանոցներ, հետաքրքրվել են դպրոցի հետագա կարգավիճակով :  

ԿԳ նախարարի տեղակալը նախարարության անունից շնորհակալություն է  հայտնել ՀՕՖ-ին`  կրթության ոլորտում իրականցված բարեգործական ծրագրերի համար. «Բարեգործությունը  հատկապես կրթության ոլորտում, սովորական գործունեություն չէ, այն  նախևառաջ սիրտ և  հոգի է, օրինակ և ապրելու մշակույթ: Կատարված կարևոր աշխատանքի համար  առանձնակի շնորհակալ ենք»,- նշել է Դ. Սահակյանը և հանգամանլի ներկայացրել կրթության ոլորտում իրականացվող  պետական քաղաքականությունը, որի կարևոր ուղղություններից մեկն էլ համընդհանուր ներառականության անցում կատարելն է. «Մենք որդեգրել ենք համընդհանուր ներառականության  քաղաքականությունը, որի հիմնական  նպատակն է կրթության առանձնահատաուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներին չառանձնացնել այլ երեխաներից:  Ըստ ժամանակացույցի Հայաստանի բոլոր դպրոցները պետք է դառնան ներառական, որպեսզի յուրաքանչյուր երեխա իր կրթությունն ստանա բնական միջավայրում՝ իր ընտանիքին և բնակավայրին մոտ: Սա կարևոր է հանրային կյանքում այդ երեխաների  հետագա ինտեգրման առումով՝ որպեսզի նրանք ի սկզբանե սովորեն ապրել հասարակության մեջ, իսկ հասարակությունն էլ վարժվի և ընդունի այդ երեխաներին: Մենք հասկանում ենք, որ սա շատ բարդ գործընթաց է, այդ պատճառով էլ ծրագիրն իրականացնում ենք մարզ առ մարզ»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը և  հավելել, որ կառավարության կողմից հաստատվել է համընդհանուր ներառական կրթության  անցնելու միջոցառումների ծրագիր: Այս ուսումնական տարվանից ներդրվել է նաև նոր ինստիտուտ՝ դպրոցներում արդեն կան  ուսուցչի օգնականներ, որոնք  պետք է աջակցեն կրթության առանձնահատուկ կարիք ունեցող երեխաներին:  Դավիթ Սահակյանի խոսքով՝ ՀՀ-ում նախատեսվում է  ունենալ  մի քանի հատուկ դպրոց՝ որոշակի խմբի երեխաների համար / տեսողական, լսողական  և մտավոր խնդիրներ ունեցողների համար/: 

Անդրադառնալով Գավառի թիվ 1 հատուկ դպրոցին՝ ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ 2020 թվականին այն վերակազմակերպվելու է տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի, քանի որ Գեղարքունիքի մարզի միակ հատուկ դպրոցն է:  Այնտեղ սովորող երեխաները, կարիքի գնահատման արդյունքերից ելնելով,  կրթություն կստանան սովորական հանրակրթական դպրոցներում , իսկ բարերարների աջակցությամբ ստեղծված արհեստագործական կրթական բազան կօգտագործվի դարձյալ կրթական նպատակներով:

«Նախարարությունը բաց է ցանկացած առաջարկության և գաղափարի համար և բարեգործները, ովքեր աջակցել են դպրոցի բարեկարգմանը և արդիականացմանը նույնպես կարող են հանդես գալ տարբեր առաջարկներով»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը և հույս հայտնել, որ համատեղ քննարկումների արդյունքում  ստեղծված կրթական բազան կօգտագործվի նպատակային: 

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։