Միջազգային հավատարմագրումը մոտենում է ավարտին
2016-04-28
Գերմանիայի Դաշնության Վայհենշտեֆան-Թրիսդորֆի կիրառական գիտությունների համալսարանի և Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի միջև երկու տարի առաջ մեկնարկած մագիստրոսական ծրագրի համատեղ հավատարմագրման գործընթացը մոտենում է ավարտական փուլին: Ապրիլի 25-ից 27-ը Վայհենշտեֆանի համալսարանում Գերմանիայի Դաշնության՝ կրթության որակի վերահսկման և հավատարմագրման ինստիտուտի (ACQUIN) փորձագիտական խումբը, որում ընդգրկված են Եվրոպական 9 առաջատար համալսարանների ներկայացուցիչներ, կազմակերպել է հավատարմագրման ավարտական փուլի քննարկում, որին մասնակցել է նաև Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի ռեկտոր Ա. Թարվերդյանը:
Գերմանիայի Դաշնության՝ կրթության որակի վերահսկման և հավատարմագրման ինստիտուտի (ACQUIN) փորձագիտական խմբի կողմից Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի գործունեությունը, մասնավորապես «Ագրարային մենեջմենթ» մագիստրոսական կրթական ծրագրի կատարման ընթացքը գնահատվել է բարձր: Հատկանշական է, որ հանձնաժողովի կողմից ամենաբարձր վարկանիշային միավորները տրվել են Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանին և Ուկրաինայի Սումիի համալսարանին:
Գերմանիայում կազմակերպված սեմինար-քննարկմանը Երևանից առցանց համակարգով մասնակցել են նաև ՀԱԱՀ «Ագրարային մենեջմենթ» կրթական ծրագրի համակարգողները: Համաժողովի հիմնական նպատակը «Ագրարային մենեջմենթ» միջազգային մագիստրոսական ծրագրի մինչ այժմ այդ ուղղությամբ կատարված աշխատանքների ամփոփումն էր, որն անհրաժեշտ հիմք է ստեղծում՝ հավատարմագրման գործընթացն ավարտելուց հետո ծրագրի շրջանավարտ-մագիստրոսներին շնորհել կրկնակի դիպլոմներ: Այսինքն՝ բացի Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի «Տնտեսագետ-մագիստրոսի» որակավորման դիպլոմից շրջանավարտները կարող են ստանալ նաև Վայհենշտեֆան-Թրիսդորֆի համալսարանի դիպլոմ (այսօր դեռևս ստանում են նշված համալսարանի սերտիֆիկատ):
Նշենք, որ 2011 թվականից համալսարանում «Ագրարային մենեջմենթ» կրթական ծրագրի ուսուցումը կազմակերպվում է նաև գերմաներեն լեզվով: Հավատարմագրումը վերջին տարիների կարևորագույն ձեռքբերումներից է, որը բուհին լայն հնարավորություն է ընձեռում ընդարձակելու և ամրապնդելու միջազգային համագործակցությունը, ինչպես նաև արմատապես բարելավելու կրթության որակը: