Նախարար Լ. Մկրտչյանը հանձնարարել է առաջնահերթությունը տալ ռազմավարական նշանակության մասնագիտություններին
2016-04-27
Հիմնական զեկուցմամբ հանդես է եկել նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը: Նա ՄԿՈՒԶԱԽ-ի անդամներին ներկայացրել է գործատուներից ստացված առաջարկությունները՝ չափորոշիչների մշակման վերաբերյալ:
«Մենք պետք է չափորոշիչների հաստատումից հետո նաև հասկանանք, թե որքանով են դրանք կրթական գործընթացում և իրական կյանքում քննություն բռնում: Եթե մինչ այժմ ավելի քան 150 ՄԿՈՒ չափորոշիչներ են մշակվել, ապա արդեն եկել է մի փուլ, որպեսզի կատարվի արված աշխատանքի վերլուծություն՝ հիմնված պահանջարկի և պետական առաջնահերթությունների վրա: Սա ընդունենք որպես սկզբունք և հետագա աշխատանքները շարունակենք այս սկզբունքից ելնելով»,- նշել է Լ. Մկրտչյանը: Որպես մտահոգություն նշվել է նաև, որ մի շարք կարևոր պետական նշանակության մասնագիտությունների համար չափորոշիչներ մշակված չեն, օրինակ ճանապարհաշինական և բարելավման աշխատանքների տեխնիկական ապահովում /բուլդոզերի օպերատոր, փականագործ/, հրշեջ փրկարարական հատուկ տեխնիկայի և մեքենաների նորոգում և սպասարկում՝ մասնագիտություններ, որոնք պահանջարկ ունեն նաև ռազմական ոլորտում:
Օրակարգի հաջորդ հարցը վերաբերել է նախկինում մշակված և վերանայման ենթակա կրթական 20 չափորոշիչներին: Վերանայման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է աշխատաշուկայի պահանջների դինամիկ փոփոխությամբ և ՄԿՈՒ հաստատությունները խնդիր ունեն այդ պահանջներին համընթաց լինել: Վերանայման առաջարկությունները ներկայացվել են այն ուսումնական հաստատություններից: «Գործող չափորոշիչների վերանայման որոշումները պետք է լինեն հիմնավորված, որպես հիմնական խնդիր նախ և առաջ պետք է մշակվի մեթոդաբանություն կամ համապատասխան կարգ, որը թույլ կտա հստակ կողմնորոշվել՝ որ դեպքում պետք է գնալ չափորոշչի վերանայման»,- դիմելով խորհրդի անդամներին նշել է ԿԳ նախարարը և առաջարկել խորհրդին ՝ ՄԿՈՒԶԱԿ-ին և նախարարության համապատասխան ստորաբաժանմանը հանձնարարական տալ: Խորհուրդը հաստատել է ներկայացված հարցը:
Օրակարգի հաջորդ հարցը վերաբերել է 2016 թվականին մշակման ենթակա ուսումնական ձեռնարկների և ուսումնամեթոդական նյութերի ընտրությանը: Ներկայացված ուսումնական-մեթոդական ձեռնարկների 31 առաջարկություններից խորհուրդը պետք է ընտրեր 8 առաջարկություն, որոնք այս տարվա ընթացքում պետք է հրատարակվեն: ԿԳ նախարարի առաջարկությամբ հարցը հանվել է օրակարգից այն հիմնավորմամբ, որ այն բավարար չափով պատրաստ չէ քննարկման . «Եթե մենք չունենք ընտրություն կատարելու առաջնահերթություններ և մեթոդաբանություն, ինչպեՎս ենք ընտրություն կատարելու. կամ պետք է մասնագիտական հանձնախումբ ձևավորվի, կամ էլ պետք է համապատասխան առաջնահերթություն, կարգ և մեթոդաբանություն ունենաք: Եթե ոÕ›չ մեկն ունենք, ոÕ›չ էլ մյուսը, չենք կարող արդյունավետ ընտրություն կատարել: Ցանկացած ընտրություն կատարելիս հստակ նպատակներով ու սկզբուքներով պետք է առաջնորդվենք, որովհետև եթե մեկն ընտրում ենք, մյուսը մերժում՝ պետք է հստակ հիմնավորում ունենանք»,- նշել է Լ. Մկրտչյանը:
Մասնագիտական կրթության եվ ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը որոշում է կայացրել հարցի քննարկումը հետաձգել:
Նիստում ներկայացվել է մասնավոր հատվածի և ՄԿՈՒ ոլորտի համագործակցության լավագույն փորձի ներկայացման վերաբերյալ (Համաշխարհային հմտություններ) ՄԿՈՒԶԱԿ-ի տնօրեն Տ. Գասպարյանի զեկույցը:
Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև մի շարք այլ հարցեր: