Քննարկում «Գրաբարի կարևորությունն այսօր և դասավանդման արդի խնդիրները դպրոցում» խորագրով
2015-11-25
Արարատյան Հայրապետական թեմի առաջնորդարանում այսօր տեղի է ունեցել «Գրաբարի կարևորությունն այսօր և դասավանդման արդի խնդիրները դպրոցում» խորագրով քննարկում, որին մասնակցել է ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը: Միջոցառումը կայացել է ԱՀԹ առաջնորդական փոխանորդ գերաշնորհ Տ. Նավասարդ արքեպիսկոպոս Կճոյանի նախագահությամբ: Արմեն Աշոտյանն իր գոհունակությունն է հայտնել, որ Արարատյան Հայրապետական թեմը կրկին համախմբել է բոլորին` գրաբարի կարևորությանը վերաբերող ծրագրի քննարկմանը մասնակցելու համար:
«Պետք է շեշտել, որ անկախ այն վարչական աջակցությունից, որ ցուցաբերել է ԿԳՆ-ն և ընթացիկ ծրագրի իրակացմանը, և մինչև այդ գրաբարը դիտարկելով որպես արտոնված դպրոցական առարկա, այս ամենը կմնար պարզապես վարչարարություն, եթե չլիներ Հայ առաքելական եկեղեցին: ԿԳՆ-ն հաճախ է համագործակցում եկեղեցու հետ` որպես մեր կրթական նախագծերի հենարան և ինչու չէ, որպես կառույց, որտեղից մեզ ենք վերադարձնում ազգային գանձարանի այս կամ այն մարգարիտը: Իրականում գրաբարը հնարավոր է վերադարձնել հանրակրթական համակարգ` բացառապես եկեղեցու աջակցությամբ»,-նշել է նախարարը` շնորհակալություն հայտնելով հատկապես Արարատյան Հայրապետական թեմին և Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնին` ծրագրին ի սկզբանե աջակցելու համար: «Իհարկե, խոսել այն մասին, որ ծրագիրը պետք է դառնա պարտադիր բոլոր դպրոցներում, դեռևս վաղ է, որովհետև երկարամյա ծրագրերով և աշխատանքով պետք է նախապատրաստենք այդ կարևոր որոշման կայացումը: Դեռևս այդ որոշումը չի երևում, քանի որ ծրագրի հաջող ընթացքի համար միայն քաղաքական որոշումները և հոգևոր աջակցությունը քիչ են: Պետք է նաև ստեղծել մասնագիտական հմտություններով օժտված մանկավարժների շերտ, ուսումնական բովանդակություն, կրթական ծրագիր: Այն ամենը, ինչ արվում է հրաշալի է, բայց դա ավելի շատ լրացուցիչ, արտադասարանային կրթության ձևերի մեջ է մտնում, այլ ոչ թե դասական առարկայի: Հետևաբար, պետք է նպատակ դնենք` մի գեղեցիկ օր անցնել ծրագրի իրականացմանը բոլոր դպրոցներում, սակայն դրան հասնելու համար կուտակենք համապատասխան ներուժ: Վստահ եմ, որ նման որոշմանը կհաջորդի քննադատությունը, որի հիմնական պարզունակ բանաձևը հետևյալն է` 21-րդ դարում, երբ տեխնոլոգիական կրթությունը դառնում է կարևոր, երբ գիտությունն առհասարակ դառնում է գերակա` հասարակության տնտեսական զարգացման համար, ինչ ժամանակն է` վերադառնալ հետ, գնալ մի ծրագրի հետևից, որի հիմքում տնտեսական հետևանքներ չկան: Այս քննադատությունը, սակայն, զուրկ է հիմքերից, քանի որ հայկական դպրոցի գոյությունը ոչ միայն գիտելիքի ստեղծումն է: Իհարկե, պետք է ունենալ ժամանակակից դպրոց, սակայն այն պետք է ունենա նաև հստակ ընդգծված ազգային բաղադրիչ, դաստիարակության հավելյալ արժեք, իսկ դա հնարավոր է ստանալ բացառապես հումանիտար, մասնավորապես, հայագիտական առարկաների միջոցով, որոնց ցանկում է Հայ առաքելական եկեղեցու պատմությունը, և հույս ունենանք` մի օր կլինի նաև գրաբարը: Առհասարակ, շատ կարևոր է ունենալ տվյալ գաղափարով ոգևորված մարդկանց խումբ, ովքեր դառնում են գործի փոքրիկ, բայց կարևոր առաքյալները: Ուստի, շնորհակալ եմ բոլոր այն երիտասարդներին, ովքեր կարողանում են վերադարձնել մեզ այն, որն իրականում մերն էր, պարզապես վերագնահատման կարիք ուներ»,-նշել է Արմեն Աշոտյանը:
«Գրաբարյան օրեր» ծրագրի նպատակն է` նոր սերնդի մոտ արթնացնել հետաքրքրություն գրաբարի նկատմամբ և խթանել դրա ուսուցումը: Քննարկման ընթացքում ամփոփվել են «Գրաբարյան օրեր» ծրագրի մեկամյա աշխատանքները, հնչել են մասնագետների ու կրթության պատասխանատուների կարծիքներն ու տեսակետները՝ գրաբարի կարևորությանն ուղղված ծրագրի շարունակության համար:
Նշենք, որ Արարատյան Հայրապետական թեմի «Գրաբարյան օրեր» ծրագիրը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել դպրոցներում թեÕ› ուսուցիչների, թեÕ› աշակերտների շրջանում: Բավականին շատ արձագանքներ են եղել նաև ուսանողների շրջանում:
Հիշեցնենք, որ նախորդ տարի մեկնարկած «Գրաբարյան օրեր» ծրագրով Երևանի մի շարք դպրոցներում իրականացվել են գրաբարի ընթերցումներ, բաց դասեր, քննարկումներ, ինտելեկտուալ խաղեր: Ծրագրի շրջանակում կազմակերպված՝ գրաբարի առաջին օլիմպիադային մասնակցել էր շուրջ 90 պատանի՝ ՀՀ դպրոցներից: