Մանկավարժական բուհերն ի սկզբանե պետք է ներդնեն ներառական կրթության համակարգ. Ա.Աշոտյան
2015-10-01
Նախարարի խոսքով, համընդհանուր ներառականության գաղափարախոսությունը և բարեփոխումը ողջ հասարակությանն է անհրաժեշտ. «Դա նախևառաջ մեզ է հարկավոր, քան այն երեխաներին, ովքեր դառնալու են այդ բարեփոխման ուղղակի շահառուները: Այն բարոյահահոգեբանական փոփոխությունները, որոնք անդառնալիորեն կատարվում են համընդհանուր ներառականության անցմամբ, նախևառաջ բարիացնում է հասարակությանը: Միայն ֆորմալ իմաստով է այդ համակարգը կոչված երեխային հասարակություն վերադարձնելու համար, բովանդակային իմաստով ներառական կրթության համակարգը բոլոր մարդկանց ավելի բարի ու համերաշխ դարձնելու արդյունավետ գործիքներից մեկն է: Համընդհանուր ներառականության բարեփոխումը հնարավոր չէ իրականացնել առանց հանրային աջակցության, որը մենք այսօր զգում ենք ՀԿ-ների ու ԶԼՄ-ների մեկնաբանություններից: Մենք զգում ենք հանրային կառույցների, ծնողական հանրույթի, քաղաքացիական ինստիտուտների աջակցությունը»,- շեշտել է Ա. Աշոտյանը՝ հավելելով, որ ռեֆորմի հաջողվածության կարևոր պայմանը մանկավարժական կրթության զարգացումն է: Նախարարն ընդգծել է, որ մանկավարժական ուղղվածության բուհերն ի սկզբանե պետք է ներդնեն ներառական կրթության համակարգ և պատրաստեն հենց այդ ուղղությամբ մասնագետներ:
Գիտաժողովին մասնակցել են նաև ՀՀ աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի նախարար Ա. Ասատրյանը, ԱԺ առողջապահության, մայրության և մանկության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Ա. Բաբլոյանը, միջազգային կառույցների, օտարերկրյա դեսպանատների, հանրային կառույցների ներկայացուցիչներ, ուսանողներ և օտարերկրյա հյուրեր: