Երևանը կդառնա Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի մայրաքաղաք

2015-05-11

Մայիսի 14-15-ը Երևանում կայանալիք Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի նախարարական գագաթաժողովին և Բոլոնիայի գործընթացի 4-րդ քաղաքական ֆորումին ընդառաջ այսօր Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանի մամուլի ասուլիսը: Նախարարը տեղեկացրել է, որ միջոցառումներին մասնակցելու նպատակով հրավիրվել են 47 երկիր ու տարբեր միջազգային կազմակերպություններ: Շուրջ 20 երկիր կներկայացվի նախարարների մակարդակով:
Արմեն Աշոտյանի խոսքով` Երևանը կդառնա Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի մայրաքաղաք: «Սա ոչ թե միջոցառում է, այլ իրադարձություն՝ համաեվրոպական նշանակության կրթական իրադարձություն,  որտեղ կարևոր, ճակատագրական որոշում է կայացնելու միլիոնավոր ուսանողների, հազարավոր բուհերի համար: Երևանում կքննարկվեն և կընդունվեն եվրոպական կրթության նոր չափանիշներ, որոնք հետո կյանքի կկոչվեն Բոլոնիայի գործընթացին անդամ երկրներում»,- նշել է նախարարը` ընդգծելով, որ Հայաստանը` որպես  նախարարական 2015թ. գագաթաժողովը հյուրընկալող և քարտուղարության պարտականությունները ստանձնող երկիր, ընտրել է հարևանության ձևաչափը և ֆորումին հրավիրել նաև Բոլոնիայի անդամ երկրների հարևան երկրներին` Աֆրիկյան պետություններից, Միջին Ասիայից, Կենտրոնական Ասիայից և այլ տարածաշրջաններիցÖ‰ Արմեն Աշոտյանը նշել է, որ  կրթական նման մեծ միջոցառում Հայաստանը չի ունեցել`  ընդգծելով, որ միջոցառումը Երևանում անցկացնելու համար քվեարկությունը 2012 թվականին եղել է միաձայն, ընդ որում` ոչ մի երկիր դեմ չի քվեարկել:  Նախարարի խոսքով` համաժողովի խորհրդանիշ է ընտրվել նուռը, որը սովորական նուռ չէ, այլ մասնիկներ` եվրոպական տարածք խորհրդանշող աստղիկներով:
Լրագրողները հարցեր են ուղղել նախարարին, որոնցից մեկը վերաբերել է Հայաստանի` անդամակցության տաս տարիներին գրանցված արդյունքներին: Արմեն Աշոտյանի խոսքով` կրթության ոլորտում մեր երկիրը շոշափելի արդյունքներ է գրանցել: «Այս տաս տարիների ընթացքում Բարձագույն կրթական համակարգը դարձել է բարեփոխումների շրջադարձային փուլ. ավարտել ենք կառուցվածքային բարեփոխումների փուլը: Կրթական կառուցվածքն ամբողջությամբ համադրելի է եվրոպական կրթական չափանիշներին»,- նշել է նախարարը` միաժամանակ ընդգծելով, որ բավական անելիքներ դեռ կան: Լրագրողների հարցերը վերաբերել են նաև կրթական համակարգում հնարավոր փոփոխություններին,  ֆորումին գործընթացի անդամ երկրների` Ադրբեջանի և Թուրքիայի պատվիրակությունների հնարավոր մասնակցությանը, չճանաչված պետությունների կրթության իրավունքին, կրեդիտային համակարգին, գագաթաժողովի ընթացքում նոր համաձայնագրերի ստորագրմանը և շատ այլ խնդիրների:
Նշենք, որ Հայաստանն անդամակցել է Բոլոնիայի գործընթացին 2005թ. Բերգենի նախարարական գագաթնաժողովում` ակտիվորեն ներգրավվելով Բոլոնիայի գործադիր խմբի և նրա բոլոր ենթակառույցների աշխատանքներին: Բոլոնիայի գործընթացի մեկնարկի համար հիմք է հանդիսացել 1998թ. Սորբոնում չորս երկրների՝ Գերմանիայի, Ֆրանսիայի, Միացյալ Թագավորության և Իտալիայի կրթության նախարարների ստորագրած համատեղ հռչակագիրը: Սորբոնի հռչակագրում տեղ գտած հիմնական նպատակները՝ ԵԲԿՏ-ի համար ընդհանուր չափորոշիչների ստեղծում, ուսանողների և ակադեմիական անձնակազմի շարժունություն, որակի ապահովում, ամրագրվել են արդեն Բոլոնիայի հռչակագրում, որը 1999թ.-ին ստորագրել է եվրոպական 29 երկիր:
Բոլոնիայի գործընթացն ընդգրկում է 47 եվրոպական երկիր, 10 խորհրդատու կազմակերպություն և այլ գործընկեր կազմակերպություններ: Բոլոնիայի գործընթացի հիմնական բաղադրիչներն են` եռաստիճան  կրթական համակարգ, որակավորումների շրջանակ, կրեդիտների կուտակման և փոխանցման համակարգ, դիպլոմի հավելված, որակի ապահովում, փոխճանաչում, համատեղ աստիճանների հավատագրման եվրոպական մոտեցում

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։