Գրաբարյան օրեր 2014

2014-12-09

ԱՀԹ առաջնորդարանում այսօր տեղի է ունեցել «Գրաբարյան օրեր 2014» ծրագրի օլիմպիադայի արդյունքների ամփոփումը, որին մասնակցել են ԱՀԹ առաջնորդական փոխանորդ գերաշնորհ Տ. Նավասարդ արքեպիսկոպոսը, ՀՀ կրթության և գիտության  նախարար Արմեն Աշոտյանը, կրթության ոլորտի պատասխանատուներ, դպրոցների տնօրեններ, ուսուցիչներ ու աշակերտներ: Տ.Նավասարդ արքեպիսկոպոսը, շնորհավորելով բոլոր մասնակիցներին, նշել է, որ  ծրագրի նպատակը երիտասարդների մոտ հայրենասիրության և մշակույթի վերարթնացումն է` գրաբարի միջոցով:
 «Տարիներ շարունակ մենք նկատում էինք, որ երիտասարդները եկեղեցական ծիսակարգերին անհաղորդ էին, այդ պատճառով էլ վերոնշյալ ծրագիրը Վեհափառի օրհնությամբ կյանքի կոչեցինք: Ծրագրի միջոցով մենք նպատակ ունենք գրաբարն արդիականացնել, լրացնել մեր երիտասարդների անհաղորդությունը մեր հոգևոր ժառանգությանը, որի առանցքը ոսկեդարն է: Այո, հոգևոր և իմացական  ժառանգությունը վերարթնացնելու նպատակ ունենք, հայտնի խոսքով ասած` ավելի լավ է մեկ մոմ վառել, քան հավերժ անիծել խավարը: Հաղորդակցությունը գրաբարի հետ կդառնա մեր  գրական ժառանգությանը կենդանի լեզվով  հաղորդակցվելու գործընթաց, որի ընթացքում հայկականությունը վերաարթնացած վիճակով կտարածենք մեր երիտասարդների շրջանում, ովքեր կլինեն այդ ժառանգության լուսավորիչները: Այս գործընթացն ամենաարդիական կանխարգելումն է բոլոր մարտահրավերներին: Մի քանի ուսուցիչների խմբով առաքելություն չի լինում. այն պետք է հավաքական լինի, որպեսզի լույսն ավելի արեգակնային լինի, և դրա ճառագայթները տարածվեն երիտասարդների մտքի և հոգում մեջ, որպեսզի նրանք կարողանան այդ արժեքները տարածել իրենց ընտանիքում, միջավայրում և հայրենիքում: Ոսկեդարյա ժառանգությունը պետք է հայ երիտասարդները կրեն և վերածաղկեցնեն իրենց մեջ այն հզոր ներդրումը, որ կատարել են նրանց հոգևոր հայրերը»,-նշել է Տ. Նավասարդ արքեպիսկոպոսը`  ծրագրի իրականացմանն աջակցելու համար իր շնորհակալությունը հայտնելով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությանը: 
Նախարար Արմեն Աշոտյանը, ողջունելով օլիմպիադայի անցկացումը, նշել է, որ  դպրոցի առաքելությունը ոչ միայն նորարարության, գիտելիքների և տեխնոլոգիաների փոխանցումն է: «Դպրոցը նախևառաջ ազգային ինքնության պահպանման վայր է, ազգային աժեքների վրա խարսխված աշխարհայացքի ձևավորում, ինչն անհնար է պատկերացնել առանց ազգային ինքնության մաս կազմող բազմաթիվ արժեքների, որոնցից մեկն էլ հանդիսանում է գրաբարը: Գրաբարն ունի իր մոգականությունը մեր պատմամշակութային շղարշի մեջ, այն դարերի խորքից եկած  մշակութային արժեհամակարգի բանալի է, որը երկար ժամանակ մեր երիտասարդներին հասու չէր: Այս նախաձեռնությունը  հանրային է. ԿԳ նախարարությունը ծրագրին միացել է իր լիազորության մանդատով` հասկանալով, որ ազգային կրթական համակարգում անհնար է առանց հայոց լեզվի և գրականության, հայ եկեղեցու պատմության, հայ ժողովրդի պատմության առարկաների: Գրաբարը օտար լեզու չէ, այն մայրենիի ամենահարուստ հատվածն է, որը ոչ միայն հնարավորություն կտա ավելի լավ հասկանալ հոգևոր ծեսերը, աշխատել սկզբնաղբյուրների հետ, այլ նաև հպարտություն ապրել սեփական ժողովրդի հոգևոր-մշակութային հարստությամբ: Մեր երիտասարդները պետք է հասկանան, որ իրենց մայրենի լեզուն շատ ավելի բազմաշերտ է»,-նշել է նախարարը` ընդգծելով, որ գրաբարի դասավանդումը դպրոցում պարտադիր դարձնելը վաղաժամ է. «Այս նախաձեռնությունը պարտադրված չէ. այն հանրային շարժում  պետք է դառնա: Գրաբարը պարտադիր պետք է ուսուցանվի ավագ դպրոցների հումանիտար հոսքերում, բայց ոչ հիմա: Ներկայումս գրաբարը տոն է, ուրախություն, բերկրանք և հպարտություն, բայց ոչ պարտադիր առարկա: Եվ ինչքան շատ լինեն այս գործի առաքյալները, այնքան ավելի լավ: Այս ծրագրով վերադարձ է կատարվում ի շրջանս յուր, դեպի մեր ազգային ակունքներ»,-ընդգծել է նա:
 «Գրաբարյան օրեր» ծրագրի հաղթողների համար «Փյունիկ» հիմնադրամի նախագահ, ԱՀԹ թեմական խորհրդի ատենապետ Լևոն Սարգսյանը սահմանել է արժեքավոր մրցանակներ: Լավագույն երեք աշակերտները և նրանց ուսուցիչները պարգևատրվել են մրցանակներով: Լավ արդյունք ցուցաբերած աշակերտներից 7-ը ստացել են խրախուսական մրցանակներ:
Նշենք, որ դպրոցներից ներկայացված հայտերով շուրջ 90 աշակերտ մասնակցել է օլիմպիադային: Ծրագրի շրջանակում Երևանի բազմաթիվ ավագ դպրոցներում կազմակերպվել են միջոցառումներ, գրաբար տեքստերի ընթերցումներ, գրաբարի տեսադասընթացների ցուցադրություններ՝ ուսուցիչների ու աշակերտների ջանքերով: Ծրագրի ընթացքում ուսուցիչներն աշակերտներին նախապատրաստել են գրաբարի առաջին օլիմպիադային: Գրաբարի ուսուցումն ավելի գրավիչ ու հետաքրքիր դարձնելու համար դպրոցներին էր առաջարկվել  Ծիրանի մշակութային հանգույցի պատրաստած  www.grabar.am կայքը և ինը տեսադասերը, որոնք ստեղծվել են վեցամյա քրտնաջան աշխատանքի արդյունքում:  Նախատեսվում է, որ ծրագիրը կդառնա ամենամյա: Ծրագիրն իրականացվել է ՀՀ ԿԳ նախարարության և Երևանի քաղաքապետարանի աջակցությամբ:

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։