Հայաստանի կրթական համակարգի բովանդակությունը որոշում է ՀՀ կառավարությունը. Ա. Աշոտյան

2014-05-27

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Հենրիետ Արհենսի գլխավորած պատվիրակությանը: Նախարարը բարձր է գնահատել կրթության ոլորտում միջազգային կառույցների հետ համագործակցությունը` ընդգծելով, որ ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը հիրավի հանդիսանում է նախարարության մշտական ու հուսալի գործընկերներից մեկը: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են հատուկ դպրոցների բարեփոխումների շրջանակում իրականացվող մի շարք ծրագրեր, մասնավորապես, Սիսիանի և Գորիսի հատուկ դպրոցների, ինչպես նաև USAID-ի աջակցությամբ նախատեսվող նախագծեր:
Վերջինիս նպատակն է երեխաների խնամքի  համակարգի և գիշերօթիկ դպրոցների բարեփոխումը, համաձայն որի` ակնկալվում է  աջակցություն ՀՀ ԿԳ և աշխատանքի և սոցիալական հարցերին նախարարություններին: Նշվել է, որ բարեփոխումների նպատակը ներառական կրթության և այլընտրանքային ծառայությունների զարգացումը և գերակայությունն է: Այդ կապակցությամբ Արմեն Աշոտյանը նշել է, որ գիշերօթիկ դպրոցների բեռնաթափման ծրագիրը պետք է չհանգեցնի  երեխաների վիճակի վատթարացմանը և ոչ մի կերպ չվնասի երեխային: «Յուրաքանչյուր երեխայի համար հետագա կրթությանը զուգընթաց պետք է դիտարկվի նրա սոցիալական կարիքների բավարարման հարցը, այդ թվում` սննդի և հիգիենայի ապահովման հետ կապված: Յուրաքանչյուր երեխա պետք է գտնվի համակ ուշադրության կենտրոնում»,-նշել է նախարարը:
Հենրիետ Արհենսն իր հերթին նշել է, որ Հայաստանն առաջատար դիրքեր է գրավում առողջապահության միջազգային կազմակերպության դասակարգչի հիման վրա երեխաների կրթության կարիքների գնահատման  համակարգի վերանայման հարցում: Նրա խոսքով`  Տավուշի և Լոռու մարզերում նախատեսվում է իրականացնել փորձնական ծրագիր` կրթությունից դուրս մնացած երեխաներին հայտնաբերելու և և նրանց կրթության մեջ ներառելու նպատակով:        
Անդրադարձ է եղել նաև ՄԱԿ-ի «Երեխաների իրավունքների հանձնաժողովի ամփոփիչ դիտարկումերի» զեկույցում տեղ գտած առաջարկներից մեկին, մասնավորապես, «վերանայել դպրոցների ուսումնական ծրագիրը` դրանում արտացոլելով բոլոր երեխաների կրոնի ազատությունը և վերացնելով Հայաստանյաց եկեղեցու պատմության առարկայի պարտադիր դասավանդումը»: Այս կապակցությամբ նախարարը նշել է, որ քաղաքականապես կոռեկտ չէ նման առաջարկով հանդես գալը. «Հայաստանի կրթական համակարգի բովանդակությունը որոշում է ՀՀ կառավարությունը: Կառավարությունը, ի դեմս ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, բարձր է գնահատում իր բոլոր միջազգային գործընկերներին և այն աջակցությունը, որ ցուցաբերում են մեր կրթական համակարգին: Սակայն կրթական քաղաքականությունը որոշում ենք մենք: Հայաստանյաց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու բացառիկ առաքելությունն ամրագրված է ՀՀ Սահմանադրությամբ, և այս համատեքստում կարիք չկա որևէ փորձագիտական եզրակացության: Այս գործընթացն անկասելի է. այն բացարձակ կապ չունի խղճի ազատության դրսևորումների հետ և բացառապես կապված է մեր երկրի պատմության ինքնաճանաչության հետ»:
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև դպրոցների աղետների ռիսկերի նվազեցման պլանների կանոնակարգման, դպրոցների սեյսմակայունության գնահատման, ինչպես նաև բնապահպանական կրթության հարցերին:

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։