Համակարգչային դասարան թիվ 105 ավագ դպրոցում
2014-03-03
Ա. Աշոտյանի խոսքով, եթե 2006 թվականին ՀՀ դպրոցներում 1 համակարգչին բաժին էր ընկնում 350 աշակերտ, ապա այսօրվա վիճկագրությամբ՝ 1 համակարգչին բաժին է ընկնում 18 աշակերտ, որը շատ մոտ է եվրոպական միության երկրների միջինացված ցուցանիշներին:«Փաստացի Հայաստանի դպրոցներում ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրման ենթակառուցվածքների ապահովման փուլն ավարտված է, սակայն դա չի նշանակում, թե այդ ուղղությամբ մենք այլևս անելիք չունենք: Համակարգչային տեխնոլոգիաներն այնքան արագ են զարգանում ու հնանանում, որ մշտական համալրման անհրաժեշտությունը համարյա ամեն տարի կա: Մեր հաջոդ խնդիրը հայալեզու կրթական բովանդակության ստեղծումն է: Մենք ծրագրում ենք բոլոր հիմնական առարկաների համար ստեղծել հայալեզու էլեկտրոնային կրթական ծրագրեր, ավելին՝ ուզում ենք հայերենով վիրտուալ կրթական լաբորատորիաներ ստեղծել՝ ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն առարկաների համար»,- նշել է Ա. Աշոտյանը՝ ընդգծելով, որ հայալեզու էլեկտրոնային կրթական բովանդակությունը առաջիկայում եռապատկվելու է:
Նորաբաց համակարգչային դասարանում նախարար Ա.Աշոտյանը դիտել է ինտերակտիվ մեթոդով թեստային առաջադրանքների ստուգման գործընթացը, զրուցել է ավարտական դասարանների աշակերտների հետ, պատասխանել նրանց հարցերին, որոնք հիմնականում վերաբերել են բուհական ընդունելության քննություններին, շտեմարաններին և ավագ դպրոցների ծրագրերին:
Ավագ դպրոցներին համակարգչային (նոթբուքային) դասարաններով ապահովելու ծրագիրն իրականացվում է Համաշխարհային բանկի «Կրթության որակ և համապատասխանություն» վարկային ծրագրի շրջանակում: Այս ծրագրով ՀՀ 105 ավագ դպրոցներին շուրջ 2200 համակարգիչ է մատակարարվել: