Խնդիրները համակարգային են

2009-07-01

ԿԳ նախարար Ա. Աշոտյանն այսօր հանդիպեց հանրապետական մամուլում «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության թեստի վերաբերյալ բաց նամակով հանդես եկած մասնագետներին՝ ԵՊՀ դասախոսների և ավելի քան 30 ուսուցչիÖ‰ «Այս շրջանում ուշադրության կենտրոնում ենք պահել մամուլում ու ծնողների հետ հանդիպումների ընթացքում հնչած բոլոր տեսակետներըÖ‰ Մենք փորձելու ենք դրանք ի մի բերել քննական մարաթոնի ավարտից հետո, երբ սեպտեմբերին կանդրադառնանք համակարգի կազմակերպչական ու բովանդակային խնդիրների քննարկմանը»,- ողջունելով հյուրերին՝ ասաց նախարարըÖ‰ Ըստ նրա, չնայած հանրության շրջանում առկա որոշ դժգոհություններին, միանշանակ է, որ նոր քննական համակարգը կայացման ճանապարհին է, և պետք է աշխատել դրա կատարելագործման ուղղությամբÖ‰

«Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի թեստի առնչությամբ մամուլի հրապարակումներից գերատեսչությունն ուշադրության է արժանացրել հայեցակարգային առաջարկություններըÖ‰ Նախարարը համաձայնեց մասնագետների այն դիտարկման հետ, որ տվյալ դեպքում խնդիրը ոչ թե թեստի բարդության, կառուցվածքի կամ հեղինակային խմբի մեջ է, այլ համակարգային էÖ‰ «Միայն թեստը բարդացնելով՝ դպրոցի խնդիրը չի լուծվի. այդպես դպրոցն ընդամենն ուղղորդվում է դեպի քննությունները»,- ասացին մասնագետներըÖ‰ Հանդիպման մասնակիցները միակարծիք էին նաև այն հարցում, որ մեր մասնագետները թեստաբանության տեխնոլոգիաների առումով ուսանելու շատ բան ունենÖ‰ Անհրաժեշտ է ստեղծել նաև առաջադրանքների բանկ՝ քննական անցանկալի անակնկալներից խուսափելու համարÖ‰ Նախարարը դպրոցի ուսուցիչներին նաև վստահեցրեց, որ թեստերի մշակման ու առաջադրանքների բանկի ստեղծման գործում կընդգրկվեն ուսուցիչներÖ‰
Ա. Աշոտյանը մասնագետներին հորդորեց բոլոր իրենց առաջարկները ներկայացնել գրավոր՝ խոստանալով անձամբ ծանոթանալ դրանց ու համակարգի հետագա բարելավման ժամանակ դրանց մի մասը կյանքի կոչելÖ‰     
  
 

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։