Հայտարարություն բաց մրցույթի մասին

2009-01-21

Հայտարարության սույն տեքստը հաստատված է մրցույթի հանձնաժողովի
2009 թվականի հունվարի 15-ի թիվ 3 որոշմամբ և հրապարակվում է
«Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի համաձայն
Մրցույթի ծածկագիրը՝ ՊԳԳ - ԱՇՁԲ - 09/18
Պատվիրատուն՝ Պետական գնումների գործակալությունը, որը գտնվում է ՀՀ ք. Երևան, Կոմիտասի պ. 54/բ հասցեում, հայտարարում է բաց մրցույթ, որն անցկացվելու է մեկ փուլով: Մրցույթում հաղթող ճանաչված մասնակցին սահմանված կարգով կառաջարկվի կնքել «Ավագ դպրոցի դասագրքերի մշակման և տպագրման աշխատանքների» գնման պայմանագիր (այսուհետև՝ պայմանագիր): Գնման առարկա է հանդիսանալու ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կարիքների համար ավագ դպրոցի դասագրքերի մշակման և տպագրման աշխատանքները:

«Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 7 հոդվածի պայմանների համաձայն՝ մրցույթի հայտեր կարող են ներկայացնել բոլոր անձինք, անկախ նրանց՝ օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն, քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից:
Մրցույթի հրավեր ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել պատվիրատուին մինչև սույն հայտարարությունը հրապարակելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված՝ 58-րդ օրը, ժամը 10.00-ը:
Մրցույթի հրավեր տրամադրելու համար պահանջվում է վճար՝ 800 ՀՀ դրամ գումարի չափով, որը պետք է փոխանցվի «Արդշինինվեստբանկ», «Բեջ-գալ» ՍՊԸ-ի 247230066158 հաշվեհամարին: Պատվիրատուն պարտավորվում է պահանջվող վճարի անդորագիրը ստանալուց հետո՝ երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում, մրցույթի հրավերը ու նշված վճարի հաշվին կատարված ծախսերի անդորրագիրը տրամադրել մրցույթի հրավեր ստանալու պահանջ ներկայացրած անձին:
Մրցույթի հայտերն անհրաժեշտ է ներկայացնել Պետական գնումների գործակալություն, հասցեն՝ ՀՀ ք. Երևան Կոմիտասի պ. թիվ 54/բ շենք, N 115 սենյակ՝ մինչև սույն հայտարարությունը հրապարակելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված 60-րդ օրվա ժամը 10.00-ն և դրանք պետք է կազմված լինեն հայերեն:
Մասնակիցների որակավորման տվյալների՝ մրցույթի հրավերով սահմանված պայմաններին համապատասխանությունը գնահատելու համար, մասնակիցները պետք է պատվիրատուին ներկայացնեն մրցույթի հրավերով նախատեսված փաստաթղթեր:
Պետական գնումների գործակալություն 

 

ОБЪЯВЛЕНИЕ
ОБ ОТКРЫТОМ КОНКУРСЕ

Данный текст утвержден решением
конкурсной комиссии N 3 от 15-го января 2009 г.
и публикуется согласно 25 статье закона РА “О закупках”.
Код конкурса АГЗ - ПР – 09/18
Заказчик – Агенство государственных закупок – который находится по адресу РА г. Ереван п. Комитаса 54/б, объявляет открытый конкурс, который будет проведен в один этап.
Победившему участнику конкурса в установленном порядке будет предложено подписать государственный контракт по закупке “Работ по разработке и печати учебников старшей школы” (далее - контракт).
Предметом закупок являются работы по разработке и печати учебников старшей школы для нужд министерства образования и науки РА.
Согласно статье 7 закона РА “О закупках” конкурсные заявки могут представлять все лица вне зависимости от того, являются ли они иностранным физическим лицом или организацией, лицом, не имеющим гражданства.
Для получения конкурсного приглашения необходимо обратиться к заказчику до 10.00 часов 58-го дня, считая со следующего дня после опубликования данного объявления.
Для получения конкурсного приглашения необходима плата в размере 800 драмов РА, которая должна быть переведена в банк “АРДШИНИНВЕСТ”, на рассчетный счет ООО “Бедж-гал” N 247230066158. Заказчик обязуется после получения указанной суммы в течение двух рабочих дней предоставить участнику конкурсное приглашение и чек о затратах вышеуказанной суммы.
Конкурсные заявки, составленные на армянском языке, необходимо представить в Агенство государственных закупок по адресу РА г. Ереван п. Комитаса 54/б, к. 115 до 10.00 часов 60-го дня, считая со следующего дня после опубликования данного объявления.
Для оценки соответствия квалификационных данных участников установленным конкурсным приглашением условиям, участники должны представить заказчику документы, предусмотренные конкурсным приглашением.
Агенство государственных закупок

ANNOUNCEMENT
Regarding the Open Competition

 The text of this announcement is approved by the decision of the competition committee
N 3 from 15 January, 2009, and is being published according to Article 25 of the Law
"On Procurements" of Republic of Armenia.
The code of competition SPA-WP-09/18
The Customer, State Procurement Agency, which is located at the 54/b Komitas av. Yerevan RA, is announcing the one stage open competition.
To the winner participant according to the defined procedures will be suggested to sign contract about §Workes of elaboration and printing of manuals for senior school§. (hereinafter contract).
The subject of procurement are workes of elaboration and printing of manuals for senior school.
According to the terms of Article 7 of the RA Law “ún Procurements”, all entities in spite of the state of their, in spite of being a foreign entity, organization, having no citizenship are permitted to participate in the process of procurement.
For receiving an invitation to bid it is necessary to apply to the Customer till 10:00 PM of the 58 day starting from the day following the day of publication of this announcement.
For transmition of the Invitation to Bid it is required to remit 800 AMD to the payment account 247230066158 of “Bej-gal” LTC in “ARDSHININVEST” bank. The Customer is obliged to provide the Invitation to Bid within two working days after the receving copy of Bank check, certifying the paid payment.
The bids must be submitted to the address to State Procurement Agency, 115 room, 54/b Komitas av. Yerevan RA, on the 60-th day starting from the day following day of publication of the announcement, at 10:00 PM, and the bids must be drawn up in Armenian.
Participants have to present to the Customer all documentation required by the tender documents of competition to evaluate conditions have been met if required.
State Procurement Agency

 

Բաժանորդագրվել

Եթե ցանկանում եք պարբերաբար ծանոթանալ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքէջի «Տեղեկատվություն» բաժնի նյութերին, ապա կարող եք բաժանորդագրվել՝ նշելով Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն։ Այդ հասցեին կստանաք նամակ-հաղորդագրություն, որով կհաստատվի Ձեր բաժանորդագրումը։