Հայտարարություն բաց մրցույթի մասին
2009-01-21
Հայտարարության սույն տեքստը հաստատված է մրցույթի հանձնաժողովի
2009 թվականի հունվարի 15-ի թիվ 3 որոշմամբ և հրապարակվում է
«Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի համաձայն
Մրցույթի ծածկագիրը՝ ՊԳԳ - ԱՇՁԲ - 09/18
Պատվիրատուն՝ Պետական գնումների գործակալությունը, որը գտնվում է ՀՀ ք. Երևան, Կոմիտասի պ. 54/բ հասցեում, հայտարարում է բաց մրցույթ, որն անցկացվելու է մեկ փուլով: Մրցույթում հաղթող ճանաչված մասնակցին սահմանված կարգով կառաջարկվի կնքել «Ավագ դպրոցի դասագրքերի մշակման և տպագրման աշխատանքների» գնման պայմանագիր (այսուհետև՝ պայմանագիր): Գնման առարկա է հանդիսանալու ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կարիքների համար ավագ դպրոցի դասագրքերի մշակման և տպագրման աշխատանքները:
«Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 7 հոդվածի պայմանների համաձայն՝ մրցույթի հայտեր կարող են ներկայացնել բոլոր անձինք, անկախ նրանց՝ օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն, քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից:
Մրցույթի հրավեր ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել պատվիրատուին մինչև սույն հայտարարությունը հրապարակելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված՝ 58-րդ օրը, ժամը 10.00-ը:
Մրցույթի հրավեր տրամադրելու համար պահանջվում է վճար՝ 800 ՀՀ դրամ գումարի չափով, որը պետք է փոխանցվի «Արդշինինվեստբանկ», «Բեջ-գալ» ՍՊԸ-ի 247230066158 հաշվեհամարին: Պատվիրատուն պարտավորվում է պահանջվող վճարի անդորագիրը ստանալուց հետո՝ երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում, մրցույթի հրավերը ու նշված վճարի հաշվին կատարված ծախսերի անդորրագիրը տրամադրել մրցույթի հրավեր ստանալու պահանջ ներկայացրած անձին:
Մրցույթի հայտերն անհրաժեշտ է ներկայացնել Պետական գնումների գործակալություն, հասցեն՝ ՀՀ ք. Երևան Կոմիտասի պ. թիվ 54/բ շենք, N 115 սենյակ՝ մինչև սույն հայտարարությունը հրապարակելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված 60-րդ օրվա ժամը 10.00-ն և դրանք պետք է կազմված լինեն հայերեն:
Մասնակիցների որակավորման տվյալների՝ մրցույթի հրավերով սահմանված պայմաններին համապատասխանությունը գնահատելու համար, մասնակիցները պետք է պատվիրատուին ներկայացնեն մրցույթի հրավերով նախատեսված փաստաթղթեր:
Պետական գնումների գործակալություն
ОБЪЯВЛЕÐИЕ
ОБ ОТКРЫТОМ КОÐКУРСЕ
Данный текÑÑ‚ утвержден решением
конкурÑной комиÑÑии N 3 от 15-го ÑÐ½Ð²Ð°Ñ€Ñ 2009 г.
и публикуетÑÑ ÑоглаÑно 25 Ñтатье закона Ð Ð “О закупках”.
Код конкурÑа ÐГЗ - ПР– 09/18
Заказчик – ÐгенÑтво гоÑударÑтвенных закупок – который находитÑÑ Ð¿Ð¾ адреÑу РРг. Ереван п. КомитаÑа 54/б, объÑвлÑет открытый конкурÑ, который будет проведен в один Ñтап.
Победившему учаÑтнику конкурÑа в уÑтановленном порÑдке будет предложено подпиÑать гоÑударÑтвенный контракт по закупке “Работ по разработке и печати учебников Ñтаршей школы” (далее - контракт).
Предметом закупок ÑвлÑÑŽÑ‚ÑÑ Ñ€Ð°Ð±Ð¾Ñ‚Ñ‹ по разработке и печати учебников Ñтаршей школы Ð´Ð»Ñ Ð½ÑƒÐ¶Ð´ миниÑтерÑтва Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¸ науки Ð Ð.
СоглаÑно Ñтатье 7 закона Ð Ð “О закупках” конкурÑные заÑвки могут предÑтавлÑÑ‚ÑŒ вÑе лица вне завиÑимоÑти от того, ÑвлÑÑŽÑ‚ÑÑ Ð»Ð¸ они иноÑтранным физичеÑким лицом или организацией, лицом, не имеющим гражданÑтва.
Ð”Ð»Ñ Ð¿Ð¾Ð»ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑƒÑ€Ñного Ð¿Ñ€Ð¸Ð³Ð»Ð°ÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ…Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¾ обратитьÑÑ Ðº заказчику до 10.00 чаÑов 58-го днÑ, ÑÑ‡Ð¸Ñ‚Ð°Ñ Ñо Ñледующего Ð´Ð½Ñ Ð¿Ð¾Ñле Ð¾Ð¿ÑƒÐ±Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð´Ð°Ð½Ð½Ð¾Ð³Ð¾ объÑвлениÑ.
Ð”Ð»Ñ Ð¿Ð¾Ð»ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑƒÑ€Ñного Ð¿Ñ€Ð¸Ð³Ð»Ð°ÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ…Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð° плата в размере 800 драмов Ð Ð, ÐºÐ¾Ñ‚Ð¾Ñ€Ð°Ñ Ð´Ð¾Ð»Ð¶Ð½Ð° быть переведена в банк “ÐРДШИÐИÐВЕСТ”, на раÑÑчетный Ñчет ООО “Бедж-гал” N 247230066158. Заказчик обÑзуетÑÑ Ð¿Ð¾Ñле Ð¿Ð¾Ð»ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ ÑƒÐºÐ°Ð·Ð°Ð½Ð½Ð¾Ð¹ Ñуммы в течение двух рабочих дней предоÑтавить учаÑтнику конкурÑное приглашение и чек о затратах вышеуказанной Ñуммы.
КонкурÑные заÑвки, ÑоÑтавленные на армÑнÑком Ñзыке, необходимо предÑтавить в ÐгенÑтво гоÑударÑтвенных закупок по адреÑу РРг. Ереван п. КомитаÑа 54/б, к. 115 до 10.00 чаÑов 60-го днÑ, ÑÑ‡Ð¸Ñ‚Ð°Ñ Ñо Ñледующего Ð´Ð½Ñ Ð¿Ð¾Ñле Ð¾Ð¿ÑƒÐ±Ð»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð´Ð°Ð½Ð½Ð¾Ð³Ð¾ объÑвлениÑ.
Ð”Ð»Ñ Ð¾Ñ†ÐµÐ½ÐºÐ¸ ÑоответÑÑ‚Ð²Ð¸Ñ ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸Ñ„Ð¸ÐºÐ°Ñ†Ð¸Ð¾Ð½Ð½Ñ‹Ñ… данных учаÑтников уÑтановленным конкурÑным приглашением уÑловиÑм, учаÑтники должны предÑтавить заказчику документы, предуÑмотренные конкурÑным приглашением.
ÐгенÑтво гоÑударÑтвенных закупок
ANNOUNCEMENT
Regarding the Open Competition
The text of this announcement is approved by the decision of the competition committee
N 3 from 15 January, 2009, and is being published according to Article 25 of the Law
"On Procurements" of Republic of Armenia.
The code of competition SPA-WP-09/18
The Customer, State Procurement Agency, which is located at the 54/b Komitas av. Yerevan RA, is announcing the one stage open competition.
To the winner participant according to the defined procedures will be suggested to sign contract about §Workes of elaboration and printing of manuals for senior school§. (hereinafter contract).
The subject of procurement are workes of elaboration and printing of manuals for senior school.
According to the terms of Article 7 of the RA Law “ún Procurements”, all entities in spite of the state of their, in spite of being a foreign entity, organization, having no citizenship are permitted to participate in the process of procurement.
For receiving an invitation to bid it is necessary to apply to the Customer till 10:00 PM of the 58 day starting from the day following the day of publication of this announcement.
For transmition of the Invitation to Bid it is required to remit 800 AMD to the payment account 247230066158 of “Bej-gal” LTC in “ARDSHININVEST” bank. The Customer is obliged to provide the Invitation to Bid within two working days after the receving copy of Bank check, certifying the paid payment.
The bids must be submitted to the address to State Procurement Agency, 115 room, 54/b Komitas av. Yerevan RA, on the 60-th day starting from the day following day of publication of the announcement, at 10:00 PM, and the bids must be drawn up in Armenian.
Participants have to present to the Customer all documentation required by the tender documents of competition to evaluate conditions have been met if required.
State Procurement Agency